Instagram je, u stilu svih ostalih popularnih i afirmiranih društvenih mreža, prošle godine predstavio mogućnost oglašavanja i reklamiranja. I dok Vi scrollate kroz tuđe fotografije, mogli biste vrijeme provedeno na društvenim mrežama pretvoriti u novac! Kako? Saznajte u nastavku.

Statistika

Svjesni smo činjenice da su oglasi glavni izvor prihoda društvenih mreža. Ali što se događa kada ti isti plaćaju nama? Stranice marketinškog odjela Facebooka nude vodiče za oglašavanja, vodeći Vas kroz dva programa – Facebook Business Manager i Power Editor. Dakle, svi oglasi koje želite postaviti na Instagram prvo trebaju proći „papirologiju“ putem Vašeg Facebook profila.

 

Business Manager stvoren je kao marketinški dio Facebooka, prvenstveno za međusobnu komunikaciju između poslovnih te, u nekim slučajevima, pravnih osoba. Kako povezati Facebook stranicu s Business Managerom? Nakon što ste kliknuli na ‘Get Started’ još Vas četiri koraka dijeli do povezivanja. Nakon što pročitate općenite informacije o Manageru, naznačite osnovne informacije o Vašem biznisu ili poslovanju. Ukoliko još nemate stranicu, na trećem koraku stvorite novu. Na kraju ispunite svoj profil osnovnim osobnim podacima. Reklame se sada lako mogu plasirati povezivanjem oglašivačkog računa i Instagram profila na koji se prijavljujete putem opcije ‘Business Settings’ te ‘Instagram Accounts’. Zatim jednostavno slijedite upute do postavljanja oglasa.

Facebook Ads Power Editor jednostavno će nam servirati povratnu informaciju o tome je li naš oglas pogodan za oglašavanje na Instagramu. Valja proći kroz još jedan korak koji će Vam pomoći da zadržite i označite sve potrebne Facebook oglase koje ćete, nakon toga, povezati s Instagramom klikom na opciju ‘Create Campaign’.

Kreiranjem kampanje pojavit će Vam se prazan obrazac koji trebate ispuniti, a odnosi se na informacije o oglasima/reklamama; tip oglasa koji obuhvaća opcije poput ‘Clicks on Website’, ‘Page Likes’, ‘Offer Claims’, ‘Video Views’ itd., a koje opcije ćete odabrati ovisi o Vama; te na sljedećem koraku jednostavno odaberite ‘Use Existing’ ili ‘Create New’, ovisno o tome postoji li oglas već kao takav.

Budžet, raspored i ciljana dobna publika uređuju se poslije stvaranja oglasa, završavajući time proces plasiranja Vaše reklame.

 

Koristite Instagram kao alat za reklamiranje te unaprijedite svoje poslovanje. Ukoliko tražite stručan tim koji će umjesto Vas voditi instagram profil, obratite nam se.

 

Mi smo ovdje kako bi poboljšali Vaše poslovanje!

Kroz kreativne ideje i inovacije

Započnimo!